Nepříjemná situace, která může přijít naprosto kdykoliv, to je zpoždění letu. S tím, jak lidé začali využívat transport vzduchem, tím vzrostl také počet různých stížností. Je to dáno stále většími nároky, které jsou na aerolinky kladeny. Navíc jsou stále více v oblibě nízkonákladové aerolinky, které mají tu výhodu, že dokážou cenu letenky stáhnout na opravdu nízkou hodnotu. Má to však svá ale, jako například tato:
- Riziko stávky, kdy nebude fungovat ani pozemní personál, ani samotný spoj do cílové destinace
- Menší komfort, který byste si užili zejména při delších cestách
- Nutnost připlácet za každou maličkost, jmenovitě sedadlo nebo větší zavazadlo
Nízkonákladové společnosti jsou opravdu skvělé, ale musíte to s nimi umět. Člověk, který nemá zkušenosti a bude za všechno platit rázem zjistí, že takové cestování dokáže být velmi drahé. Samostatnou kapitolou je možné odškodnění za zpožděný let claimcloud.cz, které nedokáže získat každý, i když na něj zpravidla má každý nárok. Jak tuto situaci můžete vyřešit právě vy?
Je třeba starosti předat někomu odpovědnějšímu
Když nastane situace, že bude vaše letadlo zpožděné o více než tři hodiny, pak byste měli zpozornit a zajímat se o možnost odškodnění. To se vás totiž bude týkat, avšak jenom za podmínky zpoždění většího než tří hodin, navíc obsluhující aerolinka musí mít sídlo v Evropské Unii, případně vzlet musí být realizován na území Evropské Unie.
V případě, že jste si zjistili veškeré záležitosti, které vás spojují s možnou kompenzací, není nic jednoduššího než předat tuto záležitost někomu, kdo se o ní postará. Zpravidla je takové řešení nejefektivnější, protože část peněz skutečně získáte zpátky, přitom nebudete muset dělat naprosto nic pro to, abyste nějakou kompenzaci získali. Je to tedy usnadnění práce, které potřebujete, pokud vám není lhostejné to, jak s vámi aerolinky zacházejí.