A do třetice, je to taková malá frajeřinka. O čem je řeč? O malých nenápadných propiskách, o předmětu, který každý potřebuje denně, nebo alespoň skoro denně.
Nu a nyní si vžijte do představy, že na ní ještě bude vaše jméno, nebo vaše firma. To už je naprosto jiný level, jak je dnes moderní říkat.
Jenže, jak takovou propisku vyrobit? Ne, nezkoušejte to doma na koleně. Nepovede se vám to a zničíte jak psací náčiní, tak i svou pověst. Lépe je využít reklamní propisky. Věřte, že to umí o hodně lépe než vy sám. A pokud nechcete brát v potaz tento argument, vezměte druhý, a to ten, že rozhodně mají více zkušeností.
Ostatně, výsledek bude stát za to a taková malá pozornost jistě potěší. Musíte si uvědomit, že jde o dárek plně funkční, není to jen něco, co si dá někdo na stůl a občas na to mrkne. Za nějakou dobu to stejně vyhodí, protože mu to již nic neříká a asi i dávno zapomněl, kdo jej takto obdaroval.
Nuže, když již budete mít objednané zboží doma, nezbývá než najít pro něj uplatnění. Protože rozdat jej několika známým je super, ale přece jen to asi kýžený efekt nepřinese. Takže je dobré hlídat si velké společenské akce, nebo prostě vůbec místa kde bude v jednu dobu více lidí. To mlže být třeba jakýkoli mítink, valná hromada, prostě cokoli. Setkal jsem se s umístěním těchto předmětů v divadle na pultu u šatny, v kině, ba dokonce i v restauraci. Každý, kdo si propisku vezme uvidí vaši firmu, a to nejen jednou denně.
Co na takovou maličkost umístit, tak s tím vám poradí odborníci. Léta praxe jim nelze upřít a zcela jistě budou vědět co a jak. Kvalita propisky je jen a jen na vás, sami musíte uvážit, zda budete spokojen se spíše obyčejnými, k rozdávání, nebo nějakými lepšími, k případnému prodeji. Obojí je vhodné pro jakoukoli příležitost. To, co do toho dáte, se vám zcela jistě časem vrátí zpět.